Welkom op het South Park Fan Forum.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast wat je beperkte toegang geeft tot het lezen van de berichten en alle andere opties (zoals het spelen van flash games in de arcade). Door te registreren op dit gratis forum kan je zelf berichten plaatsen en nieuwe onderwerpen starten. Als dit je eerste keer is dat je hier bent, lees dan de veelgestelde vragen even door. Heb je al een account op dit forum, .

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Book of Mormon
[Afbeelding: dufg.jpg]

De musical van Trey en Matt die gaat over twee mormoonse missionarissen die worden uitgezonden naar een afgelegen dorp in Uganda waar de bevolking wordt bedreigd door een brute krijgsheer.

Is iemand hier al heen geweest?

Ze veilen trouwens voor 3FM Serious Request een reis naar Londen om The Book of Mormon mee te maken. Bod staat nu op € 530. Best veel voor 2 daagjes.
http://www.marktplaatsveilt.nl/south-par...rip-londen
[Afbeelding: Zidane007nl.png] 
Antwoord
Ik heb hem gezien op Broadway.
Beste show die ik denk ik ooit heb gezien.
Zit vol met humor en alle grappen werken.
Toch vreemd om in zo'n zaal te zitten met Amerikanen en je niet afvragen of wat ze zeggen niet veels te ver gaan, want ze gaan echt ver! ECHT VER.
Maar aan het einde is het nog wel een hartverwarmende show eigenlijk.
160$ per ticket betaald en we zaten op de achterste rij van the orchesta. (Dus niet op de balkonnen, maar dooronder) Veel ste duur. Worth it.
[Afbeelding: Camels+in+car.jpg]

2 kamelen in een kleine auto...
WAT?
Antwoord
Ik ken alleen de nummers, Hello en I Believe zijn wel catchy en grappig.
[Afbeelding: bnn.jpg]
Antwoord
Mijn broer is dit jaar naar die musical geweest, hij vind het helemaal geweldig. Ik hoop stiekem altijd nog wel een beetje dat de makers een film hiervan maken.

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)