Welkom op het South Park Fan Forum.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast wat je beperkte toegang geeft tot het lezen van de berichten en alle andere opties (zoals het spelen van flash games in de arcade). Door te registreren op dit gratis forum kan je zelf berichten plaatsen en nieuwe onderwerpen starten. Als dit je eerste keer is dat je hier bent, lees dan de veelgestelde vragen even door. Heb je al een account op dit forum, .

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!
Namens de staf van South Park Fan wens ik iedereen Prettige Kerstdagen en een Gelukkig 2010! Hopelijk wordt seizoen 14, dat in maart van start gaat, een goed seizoen.

Als je vanavond nog niks op je planning hebt staan, dan kan je vanaf 20:00 uur kijken naar de kerstafleveringen van South Park op Comedy Central.
[Afbeelding: Zidane007nl.png] 
Ookal vier ik het niet, ik wens iedereen hetzelfde. Prettige kerstdagen en een geweldig 2010!
[Afbeelding: bnn.jpg]
Ik wens iedereen fijne kerstdagen, een veilig oud en nieuw en een gelukkig nieuwjaar.
[Afbeelding: wil-gro0203a06.jpg]
Nou niks veilig oud en nieuw, ik hoop dat iedereen hier buiten los gaat! (en nagger op zn gitaartje) ,
Doe niet veilig! Maar zorg wel dat je heelhuids thuis komt xD Of is dat het zelfde :$

Nee oke ff sirieus, iedereen super fijne dagen. Ik vind dit gewoon de beste sfeer van het jaar, hoop dat jullie het geweldig hebben en dat iedere wens die jullie doen uitkomt in 2010
Iedereen een hele fijne kerst ookal zit de eerste dag er nu op.

Ikzelf heb het gevierd met de familie (vermoeiend...ik ga echt oud worden nu) en ben een beetje ziek geworden. De wijn is niet goed gevallen.
fijne kerstdagen iedereen van sp-fan Wink

nieuwjaars reactie komt later xD
[Afbeelding: 128760817162036681.th.jpg][Afbeelding: 139839.png]
Alvast een gelukkig nieuwjaar!!!

Iedereen een fijne kerst gehad?
Ja hoor bas! Jij ook?

Iedereen een heel fijn en goed 2010! Kerst is voorbij en oud en nieuw komt eraan Wink
Een gelukkig 2010 toegewenst iedereen!!
[Afbeelding: livestrong.jpg]
Pain is temporary,quitting lasts forever.

Happy Holidays!
[/sarcasm]

Atheism is a religion like...

Tempus fugit, male sit tempori ac tu in aeternum vives

SPONGEBOOOOB SQUAREPAAAAAAANTS

[Insert Credits]
happy new year every1 Wink
[Afbeelding: 128760817162036681.th.jpg][Afbeelding: 139839.png]

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gelukkig Nieuwjaar! Zidane007nl 11 5.094 26-02-2009 23:11
Laatste bericht: Zidane007nl

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)