Welkom op het South Park Fan Forum.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast wat je beperkte toegang geeft tot het lezen van de berichten en alle andere opties (zoals het spelen van flash games in de arcade). Door te registreren op dit gratis forum kan je zelf berichten plaatsen en nieuwe onderwerpen starten. Als dit je eerste keer is dat je hier bent, lees dan de veelgestelde vragen even door. Heb je al een account op dit forum, .

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eric Cartman marathon!
Aanstaande vrijdag zendt Comedy Central de top 10 van de beste South Park afleveringen met Eric Cartman uit ter ere van het uitkomen van de DVD Cult of Cartman. Vanaf 20:00 uur kan je lekker op de bank zitten en genieten van bijna 4 uur Eric Cartman. Hieronder valt natuurlijk ook de aflevering Scott Tenorman Must Die, wat nog steeds een van de meest populaire afleveringen is.
[Afbeelding: Zidane007nl.png] 
Cool! Ik ga zeker kijken!

De volgorde van de afleveringen bepaalt CC zelf?
Mooi! Jammer dat ik dan bij mijn tante zit... Hopelijk kan ik het grootste deel wel gewoon zien Smile
[Afbeelding: bas.png]
Baird ©
Twitter, LastFM
Cool maar spiijtig dat het op CM is op TMF zenden ze alleen maar om 18 uur uit vroeger 2 afl. en nu 1 ik hoop dat Cult of Cartman verkrijgbaar wordt in België
And she is buying a stairway to Heaven.....
Hopelijk ben ik er dan, zit met me verjaardag in die dagen. Maar ik doe me best, lijkt me leuk!
Grappig,Moet naar een verjaardag vrijdag,dus ga zeker proberen daar te kijken!
(Verveel me daar toch altijd maar een ongeluk!)
[Afbeelding: Camels+in+car.jpg]

2 kamelen in een kleine auto...
WAT?
De lijst van afleveringen die ze gaan uitzenden staan trouwens hier. Ze hebben er ook een prijsvraag aan verbonden.
Ik zie dat ze wel een typo hebben gemaakt in de lijst...
[Afbeelding: Zidane007nl.png] 
Leuke prijsvraag! Die DVD box wil ik wel hebben....
(19-08-2009 23:17)Zidane007nl schreef: Ik zie dat ze wel een typo hebben gemaakt in de lijst...
Wat dan?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)