Welkom op het South Park Fan Forum.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast wat je beperkte toegang geeft tot het lezen van de berichten en alle andere opties (zoals het spelen van flash games in de arcade). Door te registreren op dit gratis forum kan je zelf berichten plaatsen en nieuwe onderwerpen starten. Als dit je eerste keer is dat je hier bent, lees dan de veelgestelde vragen even door. Heb je al een account op dit forum, .

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
South Park Let's Go Tower Defense Play
Er is meer informatie bekend gemaakt over het computerspel van South Park voor Xbox Live dat een jaar geleden was aangekondigd.

De game gaat South Park Let's Go Tower Defense Play heten (mond vol). Het is niet de zoveelste Tower Defense game, maar het is ook een actiespel. Naast het bouwen van torens, bestuur je ook de personages om de vijanden aan te vallen die South Park willen vernietigen.

Op GameTrailers kan je een interview en ingame beelden bekijken.

South Park Let's Go Tower Defense Play komt in Amerika uit op 7 oktober, op dezelfde dag dat seizoen 13 verder gaat.
[Afbeelding: Zidane007nl.png] 
Het ziet er wel grappig uit, met zombies, bejaarden en gingers als vijanden maar de graphics zien er niet echt goed uit. Lijkt me wel leuk om eens te spelen.
[Afbeelding: bnn.jpg]
Ziet er leuk uit, met die zombies en vuur. Doodzonde dat ik geen Xbox 360 heb.
Het ziet er best wel grappig uit.
Ik hoop echt dat het ook naar Playstation Network ooit komt!
[Afbeelding: Camels+in+car.jpg]

2 kamelen in een kleine auto...
WAT?
Veel mensen klagen dat het een tower defense game is, maar wat hadden ze dan verwacht? Als het een echte adventure game zou zijn, dan zou hij niet downloadbaar zijn, maar zou hij released worden op PS3, 360, Wii enz. Dit is een simpel spelletje voor Xbox Live Arcade, meer moet dat niet zijn Smile Graphics lijken perfect imo, net als in de serie... Zie niet in wat er fout is aan de graphics. De characters bewegen vloeiend, dus dat lijkt perfect in orde voor mij.

Hopelijk kost hij 800 points en geen 1200 Smile Ik kijk er al naar uit om te vechten tegen de Crab People en the Mongolians :p
Ik vind het wel een vet spel 8D
Stan is gewoon Uber koel.
[Afbeelding: 168sdvm.png]
[Afbeelding: 2q8pqah.gif]
Jammer dat ik geen xbox 360 heb. Ik twijfel wel als ik het dan zou kopen. Ziet er opzicht wel grappig, maar niet echt uit dat ik het veel zou willen spelen.
En ik heb een xbox 360 live! So this game is mine baby! Het ziet er wel erg grappig uit maar ik ben het met Nagger eens o ver het grafische gedeelte
Heb net het filmpje gekeken, en ik vind de tegenstanders leuk bedacht en dat je ook met Jimmy, Token en anderen kan spelen is leuk. Over de grapshics vind ik niet erg, want dat kenmerkt South Park.
[Afbeelding: bas.png]
Baird ©
Twitter, LastFM
Mwah had veel meer gehoopt op een echte game zoals the simpsons dat deden, en ik had ook stiekum gehoopt dat ie gewoon als koopgame uitkwam en niet op xbox live. Erg jammer want dit is de game waar ik het meest naar uitkeek. Dan tochmaar wachten op Assasins creed 2.
[Afbeelding: banner-OSOD-2.jpg]
Op Comic-Con werd gezegd dat dit in feite ook een "testspelletje" is van South Park Digital Studios. Als dit spel goed wordt ontvangen, zou er een veel grotere en ambitieuzere South Park videogame komen.

Met andere woorden, iedereen met een Xbox, koop dit spel zo snel mogelijk Wink
Laten we het hopenWink
[Afbeelding: banner-OSOD-2.jpg]
Zijn er eigenlijk mensen die het spel gekocht hebben?

Ik heb er veel plezier aan gehad, en heb het ondertussen al uitgespeeld :p
(26-10-2009 10:13)butthole schreef: Zijn er eigenlijk mensen die het spel gekocht hebben?

Ik heb er veel plezier aan gehad, en heb het ondertussen al uitgespeeld :p

ik heb bij een vriend de demo gespeeld, het is echt een tof spelSmile

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het South Park Fan Forum Nagger 0 10.314 01-01-2010 15:23
Laatste bericht: Nagger
  South Park in winterslaap, South Park Fan niet Zidane007nl 3 3.639 20-11-2009 19:25
Laatste bericht: southparkgek
  Officiele Nederlandse South Park website Zidane007nl 20 18.906 17-09-2009 18:43
  South Park weekend bij Comedy Central! Zidane007nl 20 13.895 25-03-2009 15:03
Laatste bericht: nachtkabarett
  South Park eindigt waarschijnlijk met film Professor Chaos 7 4.942 28-11-2008 22:24
  Russen willen South Park verbieden Zidane007nl 29 17.063 28-09-2008 07:34
Laatste bericht: Kazzy
  South Park computerspel voor Xbox Live Arcade Zidane007nl 11 6.774 20-07-2008 23:23
Laatste bericht: Bas1411

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)