Welkom op het South Park Fan Forum.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast wat je beperkte toegang geeft tot het lezen van de berichten en alle andere opties (zoals het spelen van flash games in de arcade). Door te registreren op dit gratis forum kan je zelf berichten plaatsen en nieuwe onderwerpen starten. Als dit je eerste keer is dat je hier bent, lees dan de veelgestelde vragen even door. Heb je al een account op dit forum, .

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hell and Heaven Net
Duim omhoog 
Sinds het forum daar een beetje inactief is, zal ik hier wat vertellen over mijn andere website.

Hell and Heaven Net is een Engelse Final Fantasy / Square Enix fansite waar je informatie en multimedia kan vinden van de Final Fantasy games en ook van andere games van Square Enix zoals Kingdom Hearts en Grandia. Ook kan je er trailers bekijken van games die eraan komen.

Hell and Heaven Net heeft ook een forum, waar je kan meepraten over de Final Fantasy serie en andere games. Het forum heeft ook een arcade, RPG systeem en je kan Triple Triad spelen.

Als je van Final Fantasy houdt, ben je van harte welkom.

Site: www.hellandheavennet.com
Forums: forums.hellandheavennet.com
Antwoord
ik heb ff gekeken, alleen vind ik het jammer dat het in het engels is, maar voor de rest is het een mooie site. ik heb ook een bericht achtergelaten op het gastenboek
[Afbeelding: wil-gro0203a06.jpg]
Antwoord
Ik vind het een erg goed ogende site. Heb nog geen content gelezen, en ben ook niet van plan dit te gaan doen.

Ik meld me niet aan, omdat het Engels is en ik weet dat ik niet zo goed verstaanbaar ben in het Engels. Althans, dat denk ik.
[Afbeelding: stansigpu5.png]
Antwoord
ninoenbas schreef:ik heb ff gekeken, alleen vind ik het jammer dat het in het engels is, maar voor de rest is het een mooie site. ik heb ook een bericht achtergelaten op het gastenboek
Al sinds 2001, toen ik begon met Hell and Heaven Net, wou ik de site in het Engels, omdat de doelgroep gewoon groter was en nog steeds is. En er was toen een goede Nederlandse Final Fantasy fansite. Nou niet meer jammer genoeg.

Bedankt voor je bericht. Smile
Antwoord
Ik heb me geregistreerd, maar dat was de enige keer dat ik toen daar online kwam.
Antwoord
Een paar dagen later

Ik ben nu wat vaker online daar, gisteravond kwam ik na een hele lange tijd weer terug. Ik heb 2 highscores gepakt in de arcade daar.

@t Zidane: Jij zei in mn introductietopic dat de regels een beetje anders zijn. Welke dan? Volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde.

(17-04-2008 23:37)Zidane007nl schreef: Al sinds 2001, toen ik begon met Hell and Heaven Net, wou ik de site in het Engels, omdat de doelgroep gewoon groter was en nog steeds is.
Dat is het inderdaad. Ik zag zelfs dat een gebruiker uit de Fillipijnen kwam!
Antwoord
(21-10-2008 10:52)Basketbal schreef: @t Zidane: Jij zei in mn introductietopic dat de regels een beetje anders zijn. Welke dan? Volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde.
Niet helemaal hetzelfde. Vooral met signatures.

Maar ik ben nou bezig met een nieuwe layout voor Hell and Heaven Net, aangezien de huidige al best oud is. Ook ga ik binnenkort proberen meer activiteit naar het forum te trekken.
Antwoord
De nieuwe websitelayout is online. Laat maar weten wat je ervan vindt. Smile
Antwoord
Persoonlijk ben ik een groot voorstander van engelstalige sites. De sites waar ik lid van ben zijn bijna allemaal engelstalig en het is ontzettend goed voor je engels.
Nu weer terug on-topic....het ziet er cool uit. De layout van het forum lijkt een beetje op deze qua kleur. Ik weet zeker dat Final Fantasy fans er veel aan hebben. Het ziet er cool uit
Antwoord
*kick*

3½ jaar na mijn laatste bericht over Hell and Heaven Net hier heb ik dan eindelijk de nieuwe layout online gezet.

Veel is veranderd in deze jaren. Hell and Heaven Net is een beetje erg inactief geworden (kwam vooral door mijn studie) en het forum is zelfs gesloten. Onder een andere naam is het forum geen succes gebleken.

Nu ga ik proberen de website weer actiever te maken en binnenkort het forum weer online te zetten. Niet dat ik South Park Fan in de steek laat, deze site krijgt ook updates binnenkort. Razz

Laat mij graag weten wat je van de nieuwe layout vindt.
Antwoord
Ziet er goed uit Zidane!

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)