South Park Fan Forum
South Park Fan Forum LedenlijstHelpZoekenKalenderArcade South Park Fan Forum

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vragen
Auteur Bericht
southparkgek Offline
Erelid

Geslacht: Man
Bericht: #1
vragen
heb je een vraag aan een lid?
of heb je een vraag aan zidanne007, prof. chaos of mrmacky90
vraag het hier!

mijn vraag: waarom is southpark-holland gebannend?

[Afbeelding: Camels+in+car.jpg]

2 kamelen in een kleine auto...
WAT?
21/11/2007 15:49
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Hatman Offline
Banned

Bericht: #2
RE: vragen
volgens mij schold hij een paar mensen uit met kk nogiets......
21/11/2007 15:54
southparkgek Offline
Erelid

Bericht: #3
oh, waar zag je dat bericht?
of was het zo erg dat het is verwijderd?

WAT?
21/11/2007 15:54
Cartman6666 Offline
South Park Freak

Bericht: #4
lijkt me wel, maar waarom werden prof gheos en mr mackey moderator eigenlijk heben ze zich daar voor aan gevraagt, of waren ze dat altijd al?

[Afbeelding: Time_Child_Captive.jpg]
21/11/2007 16:36
Nagger Offline
Alles wat jij niet wilt zijn in één mod

Bericht: #5
Het war verhaal van Southpark-Holland heb ik niks mee te maken gehad, maar ik weet hetvolgende:
Op MSN zei hij eens dat Spfan een 'kk forum' was. Daardoor werd hij van zijn moderator-status 'verlost'. Toen hij dat te horen kreeg schold hij hier een daar voor kk en werd hij verbannen.

MSN maakt meer kapot dan je lief is...

Citaat:lijkt me wel, maar waarom werden prof gheos en mr mackey moderator eigenlijk heben ze zich daar voor aan gevraagt, of waren ze dat altijd al?

Eerst waren de moderators Zidane007nl, Kensuke, Southpark-Holland en Professor Chaos, allemaal omdat ze het gevraagd hadden. Daarna werd Kensuke ontslagen en kwam MrMackey90 erbij. Daarna werd Southpark-Holland verbannen en nu zijn er nog 3 moderators over.

Mijn vraag aan Zidane007nl: Heb je mijn PB ontvangen en al gelezen? Zoja, kan ik dan antwoord krijgen?
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21/11/2007 om 16:57 door Nagger.)
21/11/2007 16:58
Baird Offline
South Park Freak

Bericht: #6
mijn vraag aan zidane007nl: hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om een Nederlandstalig SPforum te maken?

Beluister mijn laatste nieuwe lied hier (youtube).

j1ZZ 1|\| /\/\'/ p4|\|75

Mijn nieuwe blog. Alleen voor atheisten. Wink

Tempus fugit, male sit tempori ac tu in aeternum vives

SPONGEBOOOOB SQUAREPAAAAAAANTS

B41RD L1|<35 L3375P34|<
21/11/2007 17:18
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Nagger Offline
Alles wat jij niet wilt zijn in één mod

Bericht: #7
Op http://www.spfan.nl staat:
spfan.nl schreef:In september 2006 had ik het idee om een South Park website op te zetten en aangezien er nog geen Nederlandse website over South Park was, ben ik er maar een begonnen.

Ik heb de website South Park Fan genoemd, omdat de naam simpel is en beter klinkt dan South Park Holland of South Park Nederland. Het doel van deze fansite is het bieden van informatie en media over South Park.
21/11/2007 17:30
southparkgek Offline
Erelid

Bericht: #8
das wel logisch Smile

WAT?
22/11/2007 08:34
Professor Chaos Offline
Vrees mij, want ik heb macht en koekjes

Bericht: #9
waarschuwing voor southparkgek... dit soort berichten horen bij spam en is dus verboden

Antwoord op de vraag: 'Waarom is Southpark-Holland verbannen?' heb ik het volgende antwoord

Zelf waren we hele goede vrienden op het forum en op msn..
Hij was al een paar weken niet meer online gekomen, en toen ik met de vraag kwam waarom hij er nooit meer was, zei hij dat het forum een kk zooi was en dat hij liever geen moderator meer wilde worden.
Ik heb dit bericht van hem doorgegeven aan Zidane007nl die hem meteen had ontslagen. Southpark-Holland had mij toen geblokkeerd en verwijdert en heeft hij via MrMackey90 tegen mij lopen schelden. Kort nadat hij doorhad dat zijn status als moderator opeens weg was, liep hij de boel een beetje te verpesten. (Onder andere de berichtjes dat het hier kk was en dergelijke). Zidane007nl had hier schoon genoeg van en heeft hem voor altijd verbannen.

[Afbeelding: rk4s60.jpg]
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22/11/2007 om 14:52 door Professor Chaos.)
22/11/2007 14:47
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
southparkgek Offline
Erelid

Bericht: #10
oh srry, vergeten!

WAT?
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22/11/2007 om 16:43 door southparkgek.)
22/11/2007 16:41
Professor Chaos Offline

Bericht: #11
Dit hoort ook bij onnodige posts... nog een waarschuwing dan maar..

misschien leer je het nu af

22/11/2007 16:56
BMC Offline
South Park Freak

Bericht: #12
Professor Chaos schreef:waarschuwing voor southparkgek... dit soort berichten horen bij spam en is dus verboden

Antwoord op de vraag: 'Waarom is Southpark-Holland verbannen?' heb ik het volgende antwoord

Zelf waren we hele goede vrienden op het forum en op msn..
Hij was al een paar weken niet meer online gekomen, en toen ik met de vraag kwam waarom hij er nooit meer was, zei hij dat het forum een kk zooi was en dat hij liever geen moderator meer wilde worden.
Ik heb dit bericht van hem doorgegeven aan Zidane007nl die hem meteen had ontslagen. Southpark-Holland had mij toen geblokkeerd en verwijdert en heeft hij via MrMackey90 tegen mij lopen schelden. Kort nadat hij doorhad dat zijn status als moderator opeens weg was, liep hij de boel een beetje te verpesten. (Onder andere de berichtjes dat het hier kk was en dergelijke). Zidane007nl had hier schoon genoeg van en heeft hem voor altijd verbannen.

ik dacht ook ergens gezien te hebben dat jij had gemeld dat hij(southpark-holland, red) reclame bracht? en daaronder jouw bericht stond een berichtje van Zidane007: ja, dat klopt. reclame is verboden, je bent gebanned'
of zoiets?

Nee, dat gaat um niet worden.
[Afbeelding: bas.png]
Bairdiboy ©
24/11/2007 17:12
Professor Chaos Offline

Bericht: #13
Bas McCormick schreef:ik dacht ook ergens gezien te hebben dat jij had gemeld dat hij(southpark-holland, red) reclame bracht? en daaronder jouw bericht stond een berichtje van Zidane007: ja, dat klopt. reclame is verboden, je bent gebanned'
of zoiets?

mm.. nee ... zo is het niet gebeurd.. ik heb het volledige antwoord nu gegeven..

24/11/2007 17:14
kenny_sky Offline
South Park Freak

Geslacht: Vrouw
Bericht: #14
mijn vraag: als je iemand wilt bevestigen dat je het gehoord hebt (oow jah, klopt, of jah dat was leuk Razz), dan krijg je meteen een waarschuwing. waar ligt de grens met onnodige reacties plaatsen?
24/11/2007 17:41
Hatman Offline
Banned

Bericht: #15
Nou als je iets wil bevestigen, moet je wel iets kunnen toevoegen....
Bijv als ik iets zeg, dan kan iedereen wel Oh ja dat klopt... Jaa precies.. Gaan lopen roepen, alleen dan krijg je een forum vol met bevestigingen...
Dus je kunt het wel bevestigen.. Maar je moet ook iets toe kunnen voegenWink
24/11/2007 17:44
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Quick Theme: