Welkom op het South Park Fan Forum.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast wat je beperkte toegang geeft tot het lezen van de berichten en alle andere opties (zoals het spelen van flash games in de arcade). Door te registreren op dit gratis forum kan je zelf berichten plaatsen en nieuwe onderwerpen starten. Als dit je eerste keer is dat je hier bent, lees dan de veelgestelde vragen even door. Heb je al een account op dit forum, .

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fout op forum
Op het poppetje klikken.
[Afbeelding: kennybanner.png]
Made in Lindros's house.
Resized in my house.
Antwoord
Dat lost het vaak niet op, Kazzy.
Ik heb er zelf ook wel eens last van. Geen idee waar het aan ligt.
Antwoord
Wanneer een lid offline is en je kijkt op zijn profiel, zie je "offline" niet staan omdat het de zelfde kleur is als de achtergrond, online kun je wel gewoon zien.
Antwoord
Oke, ik heb een fout ontdekt. Tenminste ik denk dat het een fout is. Bij Arcade heb ik bij het spelletje Goldminer deze week al drie keer mijn record verbetert. Dan krijg ik het bericht: U hebt uw record verbroken. U wordt nu doorgestuurd naar de scores. En daar zie ik mijn oude score gewoon staan en is er niets aangepast. Nu kan het een foute berichtgeving zijn maar ik heb gisteren wel dergelijk mijn record verbroken want ik kwam op een puntenaantal wat ik nog niet eerder hebt bereikt en weer hetzelfde bericht en weer geen aanpassing van de score. Het gaat mij nu niet zo zeer om de score want een spelletje is maar een spelletje maar kan het zijn dat er een bug in de arcade zit?
Antwoord
Snel een bericht bewerken werkt bij mij niet :S Ik heb Firefox versie 3.6.13.
Antwoord
Dat klopt. Het werkt niet sinds de nieuwe vormgeving erop staat en daar moet ik nog steeds een keer naar kijken.
Antwoord
ik heb ook een probleem.
telkens als ik een discusie wil plaatsen
dan krijg ik dit.
''U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen''

kun je me alstubliefd helpen?
Cool
Antwoord
Waar probeer je een discussie aan te maken?
Antwoord
ik zit weer met een vraag.

als ik een afbeelding op mijn discusie plaats
dan kan hij op een reden niet worden weergegeven.
kun je me helpen?
Cool
Antwoord
Het plaatje wat je heb geplaatst bestaat niet. Het is een link naar je plaatje. Je moet de direct link of het forum code hebben (onder embed this image).

[Afbeelding: bunnie.jpg]
Antwoord
Als ik alles als gelezen wil markeren krijg ik een fout: Er staat: de autorisatiecodes komen niet overeen.
[Afbeelding: livestrong.jpg]
Pain is temporary,quitting lasts forever.

Antwoord
Dat probleem zou nu opgelost moeten zijn.
Antwoord
Waarom kan krbt 9 keer de beste scores in de arcade hebben terwijl hij maar 16 berichten heeft?
Antwoord
Omdat er geen restrictie meer zit op het aantal berichten dat iemand moet hebben. Volgens mij is dit al best een lange tijd zo.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Forum voor tekenen Bas1411 7 4.910 26-06-2010 08:52
Laatste bericht: ZarahCycling
  South Park Fan Forum: Het verhaal Nagger 36 19.774 21-06-2010 14:00
Laatste bericht: ZarahCycling
  forum over sport Timmy 16 5.649 08-04-2008 22:22
Laatste bericht: Iverson
  Forum over Boeken BMC 2 1.753 26-12-2007 13:05
Laatste bericht: Zidane007nl

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)