Welkom op het South Park Fan Forum.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast wat je beperkte toegang geeft tot het lezen van de berichten en alle andere opties (zoals het spelen van flash games in de arcade). Door te registreren op dit gratis forum kan je zelf berichten plaatsen en nieuwe onderwerpen starten. Als dit je eerste keer is dat je hier bent, lees dan de veelgestelde vragen even door. Heb je al een account op dit forum, .

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hey iedereen
Ik ben nieuw op dit forum dus ik wil me wel graag voorstellen. Ik ben Sander, 15 jaar oud. Ik kijk al jaren naar Southpark en ik heb ook bijna alle seizoenen op dvd. Merk wel dat het forum een beetje uitgestorven is, maar dat gaat denk ik wel veranderen aangezien ik heb gelezen dat het nieuwe seizoen er weer aan komt
Antwoord
Dan bij deze: Welkom op het forum! Op DVD nogwel? Komt tegenwoordig niet meer zo vaak voor =O.
[Afbeelding: Camels+in+car.jpg]

2 kamelen in een kleine auto...
WAT?
Antwoord
Welkom op het South Park Fan Forum, Sander! Hopelijk heb je het naar je zin hier.

Het is inderdaad wat stil. Of dat gaat veranderen als het nieuwe seizoen wordt uitgezonden is nog maar de vraag. Ik ga het wel proberen. Smile
Antwoord
Welkom Sketch, hopelijk heb je het naar je zin als er iets te doen valt Smile
[Afbeelding: bnn.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hellooow iedereen!!! CraigTucker 5 1.965 13-05-2013 20:14
Laatste bericht: Zidane007nl
  hoi iedereen Timmy 6 2.494 25-11-2007 19:33
Laatste bericht: KylieGirl

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)