South Park Fan Forum
South Park Fan Forum LedenlijstHelpZoekenKalenderArcade South Park Fan Forum

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kabouter wesley.
Auteur Bericht
ninoenbas Online
South Park Freak

Geslacht: Man
Bericht: #1
Kabouter wesley.
Kabouter Wesley is een serie stripverhalen en tekenfilms over een chagrijnige kabouter, bedacht door Jonas Geirnaert. In beide versies is de tekenstijl bewust naïef en amateuristisch gehouden en zijn de situaties surrealistisch en gewelddadig, vaak ook met schuttingtaal en onderbroekenlol.

Aflevering Naam Samenvatting Uitzenddatum
1 Paddestoel Kabouter Wesley wil een paddestoel op zijn muil slaan, maar die heeft geen muil. En de bewoner mag hij ook niet slaan omdat die een bril draagt. 31 augustus 2009
2 natuurbescherming Kabouter Wesley komt een egel tegen die flauwe moppen vertelt. Als hij de egel slaat roept deze de politie. 7 september 2009
3 Slechd getekende poesEen varken dat lijkt op een slecht getekende poes is op de vlucht voor de varkensruiming. Eén van de twee ruimers kan dt-fouten horen. 14 september 2009
4 betovering Kabouter Wesley ontmoet een tovergieter die tot in brand vliegt als je "turbo turbo" roept. De spreuk blijkt ook bij anderen te werken. 21 september 2009
5 Rode kruis Kabouter Wesley krijgt bezoek van robots uit de toekomst (volgende week om precies te zijn) die hem Rode Kruisstikkers willen verkopen. 28 september 2009
6 100 miljoen miljard Kabouter Wesley verliest met de lotto en reageert zijn agressie op anderen af. Dan blijkt dat hij toch gewonnen had, maar is één van zijn slachtoffers er met het lot vandoor. 5 oktober 2009
7 Sloeber Kabouter Wesley en zijn computer Sloeber doen mee aan een computerwedstrijd. Op grond van de rekenopgave ontmaskert Sloeber kabouter Piet als dief. Ook toont hij een obscene foto van kabouter Jan. 12 oktober 2009
8 Extra neushoorn Kabouter Wesley bestelt een pizza calzone, maar krijgt per ongeluk steeds een neushoorn. Dan blijkt dat de neushoorns geen cola mogen. 19 oktober 2009
9 Koning van Mongolië Op skivakantie botst kabouter Wesley tegen een berggeit op die de koning van Perzië Mongolië blijkt te zijn. 26 oktober 2009
10 Ongemak De telefoonmaatschappij voert technische werkzaamheden uit, dus moet kabouter Wesley bellen met de diepvries. 2 november 2009
11 Overslapen Een dolfijn roept kabouter Wesleys hulp in omdat er een boot aan het zinken is. Het was echter een truc zodat de dolfijn Wesleys portemonnee kon stelen. 9 november 2009
12 Het Belang van Bronnen Checken Kabouter Wesley ziet een eend uit een UFO komen en stuurt een foto naar de krant. Een foto van de eend dus. 16 november 2009
13 Aanbeveling Kabouter Wesley wil geen brandverzekering. Als de verkoper hem zegt dat het wettelijk verplicht is schreeuwt kabouter Wesley dat de man zijn eigen kak op moet eten en dat dat ook wettelijk verplicht is. 23 november 2009
14 DRUZHNIK Een impulsieve persoon, half kabouter half bulldozer, gooit kabouter Wesleys paddestoel om. Dan vertelt hij zijn droevige levensverhaal. 30 november 2009
15 Hond te huur Kabouter Wesley moet, in verband met gelijke behandeling, meer vrouwen in zijn avonturen laten voorkomen. Hij weet alleen niet wat hij er mee aan moet. 7 december 2009
16 De gevaarlijke combinatie van tijdreizen en kleurenwiezen Kabouter Wesley krijgt telefoon van zichzelf in de toekomst. Hij leert kabouters uit de toekomst kleurenwiezen, maar dit loopt niet van een leien dakje. 14 december 2009
17 Lamp gesprongen Kabouter Wesleys lamp springt tijdens het lezen. 4 januari 2010

Ik vind kabouter wesley echt geniaal, de humor is echt vet.
Wat vinden jullie ervan?[/b]

[Afbeelding: wil-gro0203a06.jpg]
07/01/2010 18:31
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
southparkgek Offline
Erelid

Bericht: #2
RE: Kabouter wesley.
Ik ken ze niet allemaal,maar wie kent Kabouter Wesley nou niet?
Hij is (...) grappig.
Mijn favoriete is overslapen!

[Afbeelding: Camels+in+car.jpg]

2 kamelen in een kleine auto...
WAT?
07/01/2010 20:19
Zidane007nl Offline
Webmaster South Park Fan

Bericht: #3
Ik heb er een aantal gezien en vind ze wel grappig. Het komt zelfs nou op Comedy Central na Joezjny toen ik gister langs zapte. Smile
Edit: http://www.comedycentral.nl/tv/programma...esley.html

[Afbeelding: Zidane007nl.png]
24/01/2010 02:13
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Luuk-1h Online
South Park Freak

Bericht: #4
Ik zag het net, na één of ander programma. Was dat ook met dat die dolfijn niet uit z´n woorden kwam? xD

Thrash metal - Tribal spirits - Amon Amarth - Children of Bodom - Slayer - Symphony of Destruction - Trivium

<333

http://www.luukguitar.hyves.nl
http://www.youtube.com/user/luuk1h
24/01/2010 02:45
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
ninoenbas Online
South Park Freak

Bericht: #5
Ja, dat is aflevering 11: overslapen.

Citaat:Er is een schip geke... geka...gekappe.....Er is een schip gekkka... Aan het zinken -.-'

[Afbeelding: wil-gro0203a06.jpg]
24/01/2010 10:00
kimmei_88 Offline
Newbie
*

Geslacht: Vrouw
Bericht: #6
-------------------
Reclame maken is niet toegestaan hier! ~ Zidane007nl
-------------------
10/02/2010 01:18
nachtkabarett Offline
Lid

Bericht: #7
Vind het wel grappig, m'n vriendin is er helemaal gek van.

[Afbeelding: banner-OSOD-2.jpg]
15/02/2010 12:28
Basketbal Afwezig
South Park Freak

Bericht: #8
Ik heb gisteren Lamp gesprongen gezien en ik ben er meteen gek op. De humor is geniaal.

[Afbeelding: baswinnaarsiggy.png][Afbeelding: pageviews=1][Afbeelding: BasNederland.png]
01/03/2010 11:43
ZarahCycling Offline
Lid

Geslacht: Vrouw
Bericht: #9
ik vind het soms wel lachen, het ligt eraan hoe mijn bui is
Alleen dat godmiljaan wat hij altijd zegt vind ik echt nergens op slaan

[Afbeelding: zarahsig.jpg]
Met dank aan ootje444 voor deze sig.
[Afbeelding: ZarahCycling.png]
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02/03/2010 om 19:55 door ZarahCycling.)
01/03/2010 19:01
ootje444 Offline
Erelid

Bericht: #10
Ik vind het niet grappig. normaal vind ik dit soort dingen geniaal maar nu echt niet. Ik heb een keer of 5 gezien maar ik er nog nooit om gelachen.

Favourite:
[Afbeelding: superducksig.jpg]

Newest:
[Afbeelding: rdrsig.jpg]
01/03/2010 19:22
Cup of Coffee Offline
Junior Lid
**

Bericht: #11
Precies het zelfde als ZarahCycling

[Afbeelding: donkeredtekst.jpg]
Bedankt ootje!
26/03/2010 23:16
Luuk-1h Online
South Park Freak

Bericht: #12
Het is wel een leuk programma, soms... Nee, toch niet.
Ik vind het niet geweldig. Oke, er zijn soms momenten dat ik wel een beetje moet lachen, maar echt geweldig vind ik het niet.
Om positief te blijven: Wel leuk gemaakt / bedacht

*turbo turbo*

Thrash metal - Tribal spirits - Amon Amarth - Children of Bodom - Slayer - Symphony of Destruction - Trivium

<333

http://www.luukguitar.hyves.nl
http://www.youtube.com/user/luuk1h
27/03/2010 01:29
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Quick Theme: